Nascholing op locatie

In het kort

Het leveren van farmaceutische zorg aan een instelling begint vaak met een offertetraject. Hoe vergroot je de kans dat je dat wint? En daarna? Hoe geef je vorm aan goede belevering en farmaceutische zorg, rekening houdend met alle regels en richtlijnen? Daarover gaat deze nascholing.

Voor wie

Apothekers

In de sectoren

Apotheek

Duur

1 dag

Groepsgrootte

Maximaal 16

Accreditatie

KNMP:  6,5 punten

Kosten

€ 315,00 (vrij van BTW)

Beschikbare data

dinsdag 19 januari, Nieuwegein, 10.00 -17.00 uur, Meeting District Nieuwegein

Inhoud

Leveren aan een instelling begint bij het offertetraject. We bespreken hoe dit verloopt en hoe je een goede offerte schrijft. Wat is de meerwaarde van jouw apotheek? 

Leveren aan een instelling is een vak apart. Hoe zorg je dat je als apotheker weet wat de klant wil? En dat deze tevreden is en blijft? Voldoe je daarbij ook aan wet- en regelgeving? Er is aandacht voor praktische zaken zoals: het soort GDS-zakjes, elektronische toedienregistratie, geneesmiddelencommissie, audits door de apotheek en managementrapportages. Er is daarbij ruime gelegenheid tot onderling uitwisselen van ervaringen.

Resultaat

Na afloop van de nascholing:

  • ken je de onderdelen van een offertetraject
  • weet je hoe je een succesvolle offerte kunt schrijven
  • weet je wat professionele zorg voor een zorgorganisatie conform wet- en regelgeving inhoudt
  • ken je de wensen en behoeften van de diverse soorten intramurale zorg
  • weet je hoe je hierbij goed kunt aansluiten
  • weet je hoe je de kwaliteit en doelmatigheid binnen een instelling positief kunt beïnvloeden

Contact

Laatst gewijzigd op 27 oktober 2020