Klachtenregeling

We werken hard om u producten en diensten te leveren waar u tevreden over bent. Hebt u toch een klacht? Dan willen we deze vanzelfsprekend naar uw volle tevredenheid afhandelen. U kunt uw klacht per post, via de website, per e-mail of telefonisch indienen bij:

Stichting Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik

t.a.v. Yvette Fonteijn, hoofd ondersteuning

Antwoordnummer 9210

3500 ZB UTRECHT

www.medicijngebruik.nl/contact

info@medicijngebruik.nl

0888 800 400

 

U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Per post duurt dit 5 dagen. De directie van het IVM zorgt voor de afhandeling. Binnen 2 weken kunt u een mondelinge reactie verwachten. Daarna ontvangt u een verslag van dit gesprek per e-mail of per post.

Hebben we langere tijd nodig om onderzoek te doen? Dan laten we u dat binnen 4 weken weten. We laten dan ook weten wat de oorzaak van dit uitstel is. U ontvangt ook een inschatting wanneer u het antwoord kunt verwachten.

Iedereen die betrokken is bij de afhandeling van uw klacht, gaat vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.

 

Bent u toch niet tevreden over de manier waarop we met uw klacht zijn omgegaan? Dan kunt u de klacht indienen bij

All about Mediation

t.a.v. Robbert Hogenelst

Fluwelensingel 27

2806 CB GOUDA

robbert@allaboutpeople.nl

Meer informatie over All about Medition vindt u op de website www.allaboutmediation.nl.

 

De directie van Stichting Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik legt zich neer bij de uitspraak van Robbert Hogenelst.

 

De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.